Pingapa ▌PLUS▼

Il mondo non è banale? ░ Il linguaggio conveniente del Sublime Prefetto

¨ Sutta  (vedico: s ū tra; letteralmente: filo * ) del linguaggio conveniente del Sublime Prefetto ** Mia Nonna dello Zen così ha udito: una volta dimorava il Sublime Prefetto presso la Basilica di Sant’Antonio, nel codice catastale di Padua. E il Sublime così parlò: “Quattro caratteristiche, o mio bhikkh ū *** , dirigente dell’area del decreto di espulsione e dell’accoglienza e dirigente anche dell’area degli enti locali e delle cartelle esattoriali e dei fuochi d’artificio fatti come Buddho vuole ogni qualvolta che ad esempio si dica “cazzo di Buddha” o anche “alla madosca” o “gaudiosissimo pelo”, deve avere il linguaggio conveniente, non sconveniente, irreprensibile, incensurabile dagli intercettatori; quali quattro? Ecco, o mio dirigente che ha distrutto le macchie: un dirigente d’area parla proprio un linguaggio conveniente, non sconveniente, un linguaggio conforme alla Dottrina del Governo, non in contrasto con essa, un linguaggio gradevole, non sgradevole, un linguag

Generations of Women ░ Aleah Chapin






Aleah Chapin’s Large-Scale Nude Portraits Celebrate Multiple Generations of Women

Idealized nude figures are a longstanding tradition in Western art history and, as viewers, we’re accustomed to seeing the female body exposed. But the bodies we see today — not only in art, but in magazines, films, and music videos — adhere to certain constraints in regards to their size, shape, skin tone, and even age. With her large-scale paintings, Brooklyn-based painter Aleah Chapin shows the beauty of realistic physiques not typically shown in our society’s visual culture.

Chapin’s recent work features women with pregnant bellies, wrinkles, sagging breasts, round tummies, and body hair. While her paintings have made some uncomfortable, many have lauded Chapin for her work’s emotional rawness. She paints her figures in grassy plains under cloudy skies. Women of multiple generations embrace one another tenderly, sometimes focused only on each other and other times gazing confidently at the viewer. Chapin’s use of nudity confronts viewers with the judgments we typically place on female bodies and reminds us that our bodies are more than eye candy.